Tuesday, January 12, 2010

Tok Abah Belanja

Ahad kelmarin wan n tok abah tharwan dtg ke PD ni...tujuan nak jumpe cucu keseorangan kesayangan mereka...hik3...smpai dlm kol 11 pg...lepak2 rehat2 tup2 dh kol 4ptg siap2 la mkn sbb wan n tok abah tharwan dah nak blk Mlk smule...tp sblm tu mereka ajak pegi beli baju bajan cucu keseorangan kesayangan mereka ni...maklum la ayah tharwan xde masa nak layan2 soping ni...baju anak pon dh sedap2 je pkai...so nak la cari baju jalan yg baru...

Tempat belian adalah di Billion PD...syukur alhamdulillah murah rezeki anak ibu ni..
Ni baju yg dirembat dibeli tu...ibu tharwan sukaaa...mekasih tok abah yg kuarkan ongkos...mekasih wan yg same2 pilih baju2 tu...


Sehelai pyjamas, t-shirt tgn pjg n sluar 3 suku...jadi la wt tambah2 koleksi...




1 comment:

Dak Wan said...

Wah... macam beraya plak kan. Syok jadi bebudak nie.