Tuesday, January 19, 2010

Sambungannye adalah....

Rmai plak yg mengomen posting kat bwh tu ye...mcm2 hal kome smue ni... :D

Straight 2 de point...x reti ibu tharwan wt karang ayat debunga cinta kat cni...letihnye sbb kawan ayah Tharwan dari KL tetiba call n bgtau nak dtg spotcheck menziarahi kami...

Bkn sblm ni umah x berkemas ye...cuma ade tetamu ni kene la kasi diorg selesa bile jejak kaki dlm kondo umah setinggan kami...dah alang2 ayah tharwan singsing lengan (tolong yer, ayat ape ntah tu), xde la ibu tharwan penat sorg2...sbb tu ibu tharwan bleh kerja kan 'hotel' tikus tu...

Alhamdulillah, sejak drpd tu...dh xde lg bunyi2 plastik bwh sink...wkwkw...kome smue jgn le salah fhm...idok le byk tikus tu... bak kata Arieza bleh ternak tikus wat biz...kijam woo statment ko Arieza...ekeke...x kuasa ibu tharwan nk menternak bagai...anak sorg x terjaga...(ibunye bz dok bernuff2) :p

Adeh...ni yg x suke buat entry ni...x tau nk ending cmne...oke je la...c u next time...haha... (suke sorg2) !




4 comments:

|arieza| said...

hah ok la tu.. drpd arieza suh 'buat bisnes tikus goreng' haha ternak tikus je pun :p steady lg! hehee

hBz said...

adei.dengar si arieza ni becerita.sampai tua tak habis dia mengarut.

xnk cuba biz katak pula?adei..

Noryanti Binti Hj Rosli said...

ahaha...
lai lai...
tikus, katak...lagik..lagik...
bagi idea seterusnye buat biz ape...

:D

watie said...

klik flymas :)