Monday, March 08, 2010

Bersihkan skrin laptop / pc anda

Ni nak promo cket...sebelum ni ibu Tharwan x ambil tahu langsung tentang laptop ni...janji leh guna...tapi sebenarnya laptop ni dah berhabuk maklum la x terjaga sangat...hihi...weekend lepas ibu Tharwan teman ayah Tharwan pegi kedai komputer kat Melaka...ternampak ade staff amoi ni dok lap2 laptop customer...ibu Tharwan pon tengok la dia guna liquid ape...kelebek2 kat rack accesori dalam kedai tu ternampak bende alah ni...terus capai mintak ayah Tharwan beli kan...hahhhhhh...nak kasi laptop ni berkilat nampak macam baruuuuu...kalo x, mmg la byk cap jari penuh kat cover top laptop ni...yang ni bleh lap kat screen dan keseluruhan laptop / lcd screen...kalo sape2 nak beli boleh tinggalkan nama nanti ibu Tharwan feedback ye...



Harga : RM6.90 (tak termasuk pos)

Klik image untuk tumbesaran...



9 comments:

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

tu la.. mls betol nk lap laptop. behabuk2 da ni. bape ringgit ni?

Noryanti Binti Hj Rosli said...

ooo..ade geng ye ibu Tharwan ni...ingatkan lptop kite sorg je berhabuk...ehehe...harga RM6.90 tak termasuk penghantaran...

blueCITY® said...

wahhhhh

cam best jerk
saya guna bulu2 je nih
ekkekek..
amalan 5s la kata kan
heeeeee

alynnatacya said...

hahaha...lcd screen bleh kan kak?
bleh la mintak ateh belikan nnt hehehe...senang kit nak buang segala2 yg ader kat screen tu nnt.

StarAnise said...

k.anim pon malas nak cuci2 time gune pc, skrg ade lptop jd rajin. dah ade benda nih dapat mase beli lptop tp lom gune, ade dlm kotak. cik abe simpan tinggi xleh nak amik. pasni kene guna la...abe kate sayang sngat la lptop...

Noryanti Binti Hj Rosli said...

@blueCITY, guna bulu2 ye...kalo habuk2 ok lg..mslhnye mcm2 bende melekat2 kat laptop ni...ehehe...eh ape yg 5s tu...leh kongsi2 x... :)

@alynnatacya, a'a...utk mane2 yg bernama screen mmg utk kegunaan dia...body screen pon bole jugak...confirm ye nak 2...huhu...

Noryanti Binti Hj Rosli said...

@StarAnise, owh dpt percuma ye masa beli laptop aritu...bagus2...kadang kite beli ape2 kite ni kene muka x malu kene mintak adiah...ehehe...ye la beli mahal2 dpt 1-2 adiah kan best... :)

blueCITY® said...

5s tu satu sistem, dulu2 kilang2 jepun semua ada buat 5s. kini pejabat2 gomen pun kena buat.

5s =

sisih
susun
sapu
seragam
sentiasa beramal

bagi opis kemas
cantik
ada sistem
cepat dan mudah

heeee
sekian

Noryanti Binti Hj Rosli said...

@blueCITY, owh tu dia 5s ye..macih2 sbb kongsi sistem yg digunapakai kat Jepun tu...nanti nak amalkan jugak la..hihi