Saturday, December 06, 2008

lame x update blog..~

salam all..
buat sejarah kali-2..haha..skang ni baru terhegeh2 balik nak on blog..tgk kwn2 smue ade blog sendiri ala-ala diaries kan..aku pun nak note la ape yg berlaku disekeliling perjalanan hidup ku ini..harap2 kata2 aku ni bukan setakat hangat2 tahi ayam jer..kalo boleh xmau malas2 nak bukak blog ni..aminn...~

utk pengetahuan umum la..aku skang ni dah berumahtangga dan mempunyai seorg cahaya mata..penghibur luka lara, penawar segala duka..utk smue dalam family ku sbb anak ini pembawa sinar kebahagian kami sekeluarga..MUHAMMAD ZARIF THARWAN.. 1thn 3bln..

huhu..nak qada blk cerita dari 1st aku register blog ni thn 2005-dec 2008 huhu..bleh cramp gak jari jemari ni..lagipun aku ni bukan la pengarang yg baik..malas ar nak mengayat, SPM BM aku pun setakat best2 jerk..hehe..

xpe la..insyaAllah, kalo aku dok karang blog ni nnt aku akan selit2 kan kisah2 lame yg byk sgt kenangan tu..harap lepas ni kwn2 jgn termuntah plak bile baca blog aku ni..n utk anak ibu, ibu sayang Tharwan slalu..kalo ibu marah2 tu sbb nak ajar anak ibu jadi org yg berguna yer sayang..tp Tharwan x pernah simpan dlm ati kan sbb Tharwan x tau lagi perasaan2 tu..yg Tharwan tau suka gembira, nangis nak tido, susu, kene buli ngan ayah n sape2 lagi termasuk ibu..hehe..tu smue bukan nak mendera yer sayang..

ishk..susah plak nak stop citer..bile ade 1 topik, pjg bleh huraikan kan yer..hehe..ok kwn2, jumpe di lain masa..

salam..

No comments: